tirsdag den 10. december 2013

Møde med ny area rep






AR = Area Rep

Her for et par dage siden fik jeg at vide, at Susan (min gamle area rep) ikke arbejdede hos ASSE mere, og at jeg derfor havde fået en ny AR tildelt. Jeg var ikke helt tilfreds med Susan da hun fx ikke havde haft det obligatoriske møde med mig nu 4 måneder efter ankomst og hver gang jeg sendte en mail til hende var jeg nødt til at ringe til hende for at få hende til at svare. Men anyways, i dag mødtes jeg så med min nye AR Claudia i Grand Coastal Mall hvor hendes nevø på 19, hendes søn på 8 og hendes mand også var der. Hendes mand var seriøst sjov. Ikke sådan "HAHHAHAHAHAH"-sjov, men sådan hvor man bare griner indeni hver gang han siger noget. Vi spiste pizza, og så gik de så vi kunne snakke alene hvilket gik rigtig fint. Derefter shoppede vi lidt hvor jeg købte den flotteste jakke for kun 25 dollars (140 kr)!! 

Om aftenen tog mig og Ashley ud og shoppede sammen, hvor vi gik i Marshalls. Her faldt Ashley så over nogle bamser og blev helt forelsket i krabben her (vi ved godt at det er en frø, men det føles mest rigtigt for os at kalde det en krabbe). Hendes øjne lyste helt når hun kiggede på den, men vi gik så videre til Target hvor vi kiggede på tøj osv. Hun blev ved med at snakke om krabben, så til sidst gik jeg over og købte den til hende i julegave, hahha! Hun ved godt at hun får den, men hun har lovet at spille overrasket. Da jeg gik op til kassen var jeg bare flad af grin og kunne slet ikke snakke. Skal ikke i Marshalls igen lige foreløbigt ;)

I går (mandag) var jeg til youth group, og det var super godt! Der var mega god mad, gode sange og så var det en mega god "gudstjeneste"/hvad det nu hedder! :) Snakkede med en der hedder Kelli i ca. en halv time, og så fik jeg en bibel og nogle andre bøger/hæfter fra kirken. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar