onsdag den 1. maj 2013

Wuhu

I dag trak jeg til afgangsprøven i dansk, og jeg trak identitet sammen med Asmus, yes!!!!! Havde virkelig frygtet det moderne gennembrud eller Dan Turells digte, så det var verdens største lettelse. 

Efter vi havde historie næsten hele dage igår, er jeg blevet mindre ked af at vi skal op i historie, og matematik bekymrer jeg mig ikke så meget om, så længe jeg får gode karakterer i det andet. Synes ærlig talt ikke det gør noget at man har et fag, som man klarer sig mindre godt i, og for at være ærlig, så rører det mig ikke rigtigt om jeg får 4, 7 eller 10. Bare jeg får gode karakterer i de andre fag, haha. :)


Har spist lidt for meget kagemand - og har efterfølgende haft ondt i maven i 2 dage. (nej, jeg spiste ikke kun det stykke på billedet)

Har været på caféministeriet med AK (for 5. gang på en måned) og spist fiskefrikadeller.


Har købt mit karnevals- og sidste skoledags kostume. Og nej, det er ikke min mave der buler ud, det er kostumet. Og der mangler et bælte, som ikke var i pakken da jeg kom hjem - skal ind med det ind af dagene og se om jeg kan få det bælte. :)



Har fået stil tilbage hvor jeg fik 12 (med pil ned af). Denne stil skrev jeg i frikvarteret på dagen hvor den skulle afleveres. Havde skrevet en anden stil inden, men fandt ud af at jeg havde gjort det forkert, og så var det bare turbo i frikvarteret (og lidt af engelsktimen), og så aflever. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar