onsdag den 9. juli 2014

Tilbage i South Carolina på ferie! Billedstorm

Her kommer lige en billedstorm fra min 16 dages ferie i Myrtle Beach, South Carolina. Det var MEGET sjovt at komme tilbage, og jeg kan kun sige til tidligere og kommende udvekslingselever at de skal glæde sig til at komme tilbage, for det er virkelig den mærkeligste - men samtidig bedste - følelse at tage afsted fra den samme lufthavn til det samme sted men nu med en helt anden historie at skrive. Det føltes helt som den samme situation udover at der ikke var en trist afsked i lufthavnen, jeg havde en masse ting og personer at glæde mig til et gensyn med, jeg havde kun 13 kg baggage med (der skulle jo være plads til en masse shopping i Marhall's og Target!) og...... jeg vidste hvor jeg skulle hen i Atlanta lufthavn, og det var hen mod Chick-Fil-A! 

Highlights:

  • Lærte Ashley dansk i Target's cafeterie
  • På Travinia og i Barnes and Nobles med Shelley
  • Passede Bill's nevø som elskede mig fordi jeg gav ham snacks mens Ashley fik lov til at være "the bad cop"
  • Se Coastal Carolina University hvor Ashley skal gå de næste fire år
  • På Denny's med Ashley og Aspen hvor der kom en gammel mand hen til os og sagde "when does the Miss America contest start?", og så fandt jeg senere ud af at han faktisk havde været i Danmark for mange år siden!
  • Mødte en Boo-hund i Best Buy og fik lov til at holde den!
  • Så fyrværkeri på stranden 
  • Fik taget graduation billeder. Lige siden jeg meldte mig til som udvekslingsstudent har jeg altid gerne villet have sådan et billede, bare fordi det er meget anderledes en vores studenterhue i Danmark, og siden jeg tog hjem tidligere og udvekslingselever ikke får lov til at deltage i graduation på St. James lånte jeg da bare en og tog mine egne billeder ;)
  • Fik mega gode hamburgers hos Ashleys nabo, Shannon. En af de bedste hamburgers jeg har fået i USA.
  • Fik lov til at holde en rigtig (pink) pistol! Skød den ikke, men det var stadig sjovt at se og holde en rigtig pistol. 
  • Donuts fra Krispy Kreme (altid en god oplevelse)
  • Fik læst en masse amerikansk historie i min U.S History DeMystified book som jeg købte i Barnes and Nobles.


I Beach Church

Til reggae koncert med Ashley og Bill en af de første dage. En meget speciel oplevelse, men også meget sjovt. Derefter tog vi på Chipotle, hvilket min mave ikke blev så glad for. Første og sidste gang!

Hamburgers på River City Cafe.. Det skulle så senere vise sig at Ashleys nabos burgere var bedre end disse som ellers var mine yndlingsburgere.

En af tingene på min bucket list var at tage åndssvage billeder i en photo booth, her med min værtsfar og værtsmor. Grunden til at vi ser så dumme ud er at vi ikke vidste at den tog billederne. Disse er taget i en game arcade hvor vi var. :)

Ashley og jeg på Freshbrewed til open mic night.

Min værtsfar, Jimmy, og jeg på en helt ny restaurant på Broadway at the beach.


Ashley, Aspen og jeg på stranden :) Brun, bleg og blegere ;)

Ashley på Coastal Carolina University.

Salmon cakes som min værtsmor lavede til mig da jeg havde savnet dem rigtig meget + amerikansk cola som altså bare smager anderledes!

I lufthavnen da jeg ankom.

På parkeringspladsen i Walmart :)

Aspen, mig og Ashley

Første gang jeg holdt en rigtig pistol!!!! Og så er den endda pink.

På freshbrewed til open mic night
Mig og Ashleys matchende pool chairs

Mig og Ashley i hendes pool på vores floats købt i Walmart til $5 hver.

I game arcade med mine værtsforældre.

Mødte en pomerianer (Boo) i Best Buy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar