onsdag den 19. september 2012

Besøg fra tysk skole

I denne her uge har (næsten) alle tyskelever på min skole besøg af tyske elever fra en skole i en lille bitte by i Tyskland med 900 indbyggere. De kom søndag aften, og tager hjem søndag morgen, så det er vildt lang tid at skulle være "vært"/barnepige. I mandags var vi ude at bowle, hvorefter vi (tre tyskere og tre danskere) tog hjem til mig og spiste pizza, spillede brætspil (mega retro), og malede! :-) Det var vildt akavet i starten, og det var vildt svært at finde noget at snakke om på engelsk med nogle fra et andet land som man bare på ingen måde kender, men efter Sille og jeg, besluttede os for at synge Hansi Hinterseer (som åbenbart ikke var tysk) og DJ Ötzi (som heller ikke var tysk, hæhæ) blev stemningen lettet lidt!

Tirsdag var vi i Aarhus, hvor vi først var i den gamle by, hvilket var vildt kedeligt, indtil jeg fandt en butik hvor man kunne købe bolscher. Ca. klokken 12 blev vi sluppet løs (;D) i Aarhus, og fik lov til at shoppe i 2 timer - jeg gik sammen med AK, og nød virkelig stilheden uden en masse tyskere der råber, som var de med i en krigsfilm.  Vi var kun i H&M, fordi vi var mega langsomme, og så spiste vi frokost ved åen, hvor vi dog ikke kunne være i fred fra råbende mennesker, da der kom en meget fuld og sur mand hen til os og spurgte om han måtte få 3 kroner, fordi han manglede dem til en øl; da jeg sagde, at jeg kun havde mit kort (hvilket var den største løgn), blev han mega sur og råbte at jeg var egoistisk, og så fortsatte hans ellers ned af resten af åen. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar