onsdag den 12. september 2012

My Education



HVIS DU OVERVEJER AT REJSE ELLER SENDE DINE BØRN MED MYEDUCATION, LÆS VENLIGST DETTE FØRST: http://frederikkeusa.blogspot.dk/2014/01/det-sidste-indlg.html





Så ringede MyEducation, lige efter min mor og jeg havde sikkert og snakket om at det var underligt at de ikke ringede. Præcis det samme skete med EF. :-D  Da hun spurgte hvornår vi kunne, sagde min mor at vi ikke kunne fra den 16. til den 23. da vi har en udvekslingsstudent boende der, og så sagde hun sådan "guud, går din datter på klostermarksskolen?", fordi en fra min årgang også havde været til interview. :-D Jeg skal interviewes den 1. oktober hjemme hos mig, så det bliver spændende, selvom de sikkert siger meget af det samme som de sagde hos EF. :-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar