søndag den 2. december 2012

2. december

Ville bare lige tjekke ind og sige glædelig 2. december. I dag har jeg pyntet lidt op til jul, læst min bog færdig og så tror jeg, at jeg har fået sat det sidste punktum i min ansøgning. Nu sender jeg det i hvert fald i morgen, og så må vi håbe at det er godt nok. :)

I går aftes var jeg rigtig meget sådan "ej, jeg gider ikke afsted", men nu hvor jeg er blevet i lidt bedre humør kan jeg virkelig ikke vente med at gå på en skole, hvor jeg ikke behøves græde hvis jeg får en dårlig karakter - på samme måde, i hvert fald. I går fik jeg en matematikprøve tilbage, hvor jeg fik 4, og først tænkte jeg "omg, det er mig der er dum, jeg bliver aldrig til noget", indtil jeg fandt ud af, at der i klassen var blevet givet få 10-taller, og så ellers 7, 4, 02 og 00 - tror der var 6 der var lige ved at få 00, og så dumme er vi altså heller ikke. Så ved man godt hvem der har failet, og det er i hvert fald ikke os - nok nærmere vores matematiklærer. (meget småt i tilfælde af at hun læser blogs, hahaha)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar