søndag den 23. december 2012

23. december

Okay, nu er det den 23. december, og der er nu kun en dag til, at min (muligvis) sidste jul i Danmark inden jeg tager afsted er slut - og lige nu er jeg faktisk næsten ligeglad. Jeg har det bedre og har meget mere lyst til at tage afsted nu. Muligvis fordi jeg har fundet hjemmesiden hjemve.dk hvor man kan købe alle mulige danske varer mens man er i udlandet (også til at bage rugbrød!), haha. :) Er bare stadig mega bange for ikke at få en værtsfamilie, fordi jeg sendte mine ting en måned for sent. Men jeg håber. Og så er jeg begyndt at håbe at jeg kommer ned i sydstaterne. Måske fordi jeg håber at jeg kan undgå for meget hjemve hvis der er sol og glade dage, for jeg tror da nok lige at det nemt kunne ske hvis der er helt mørkt og man bare er træt og doven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar