tirsdag den 25. december 2012

Juleaften




Så blev det jul igen, og jeg må indrømme at det var med lidt blandede følelser, og selvom jeg tidligere havde sagt at jeg faktisk var lidt ligeglad, så røg der altså lige et par kleenex inden jeg gik i seng, for jeg synes alligevel det var ret trist at tænke på. Og så gjorde det det heller ikke specielt nemmere at de andre snakkede om jul næste år, og at det hele - selv juletræet - skal være pink. For jeg prøvede ligesom at lade som om at der slet ikke var noget jul næste år. Men nu holder vi pink/lyserødt nytår i stedet for, og så går det nok alligevel - selvom jeg stadig er lidt jaloux. ;) Min plan er nu at spise flæskesteg så mange gange, at jeg næsten brækker mig ved tanken om det når vi når til december næste år. Mindst 10 gange - altså én gang om måneden indtil jeg tager afsted.

Når man kigger på blogindlæg fra de udvekslingsstudenter der er afsted nu, kan man også godt se at de her dage ikke er de sjoveste når man er afsted. Men nu må jeg lige tage ja-hatten på, ellers ender det bare med at folk begynder at kalde mig Villy Søvndal, hehe.

Senere i dag skal jeg i biografen med min mor og se Max Pinlig, og så skal jeg virkelig ned og træne i morgen, for jeg har spist rigtig klamt og usundt de sidste par dage.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar