tirsdag den 2. april 2013

Jeg glæder mig SÅÅÅ meget :-D

Ja, jeg kom egentligt bare for at sige, at jeg stadig glæder mig vildt meget. Faktisk mere og mere. I nat drømte jeg om USA, og for første gang var det ikke et mareridt. Drømte at Stine, Sarah, Terese og jeg var på den samme high school, og så var vi med i undervisningen osv. selvfølgelig - det jeg lagde mest mærke til i drømmen var, at jeg sagde at nu skulle vi også være lidt hver for sig så vi kunne blive mere selvstændige og stå på egne ben i stedet for at klamre os til det vi var vant til, og det er i mit hoved et tegn på, at jeg er klar (men stadig lidt bange for) på at springe ud i det, selvom jeg ikke aner hvad jeg springer ud i. 

Igen vil jeg opfordre til at læse denne blog: http://dreamfuture.tumblr.com/
Den er simpelthen bare så god og hun opdaterer rigtig tit med små hverdagsting og billeder. Og så er hun POSITIV - jeg hader de udvekslingsbloggere som ser negativt på alt der sker og kun nævner de trælse ting. :)

Ellers god tirsdag til jer. Jeg har influenza, så det er rigtig dejligt. Jeg ville ellers have lavet et indlæg om hvad jeg havde lavet i min påskeferie, men jeg blev desværre nødt til at aflyse alle mine planer på grund af den dumme influenza. Har aflyst biografen, bowling, IKEA og at snakke med værtsfamilien bare på 4 dage. 

Billederne er fra homecoming på min High School - St James High School :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar