mandag den 22. april 2013

Wuhu

Ville bare lige dele denne fabulous kjole som jeg købte i dag i ginatricot. Synes virkelig den er sød, og planlægger at have den på til dimissionen hvor vi får vores eksamensbevis. Derudover tænker jeg at jeg måske også kan have den på til nogle af de fester i USA, hvor man skal være lidt fin :-)

Blev mega lykkelig da jeg læste fra min værtsfar, at der bliver holdt orienteringsmøde for udvekslingsstudenter på min skole, og at alle lærerne står i forhallen og hjælper os til klasserne den første uge - det synes jeg er meget rart. :)

Så der kommer åbenbart flere udvekslingsstudenter, og jeg håber at der måske også kommer en fra Tyskland, så jeg kan holde mit tyske ved lige. Det kunne i hvert fald være fedt. :-D Men skolen virker meget cool, og man må også gerne gå rundt med skoletaske, som man ikke må på mange andre skoler. Vil helst ikke have et skab/locker, da jeg synes det virker mega forvirrende og får bare stress af at skulle nå det hele på 3-5 minutter - hvordan skal man nå at gå på toilettet i pauserne, haha. 1300 elever på samme tid! Min værtsfar har også sendt et kort over min skole, holy moses! Den er jo KÆMPE (!!!!) stor! Og så har han også sendt McDonald's menuen, han har vist opfanget min store interesse for McDonald's, haha. Mega nice :-D (Tjek lige hvor billigt det er. Han siger at en menu med to cheeseburgere, pomfritter og sodavand koster sådan 4-5 dollars, tror jeg nok det var)

Lige nu sidder jeg og ser divaer i junglen, håber virkelig at Joanna vinder. Men så længe at Patrick ikke vinder, er det fint.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar