torsdag den 4. april 2013

Mail med værtsfamilie og sådan

Der er ikke rigtigt sket noget nyt, og det kommer der heller ikke til før jeg skal have den sidste vaccine og over på den amerikanske ambassade, hvilket jeg virkelig ikke gider. Synes virkelig det er nedern, at man skal helt til København for at få visum.

Nå, men jeg har snakket en masse med min værtsfamilie, og vi skyper sådan ca. en gang hver anden uge, og så mailer vi sådan hele tiden. Dog er jeg lidt langsom til at svare fordi det er på engelsk og så er jeg bange for at skrive noget forkert eller at komme til at virke uhøflig fordi jeg er lidt usikker i det. Så derfor går der altid lidt tid inden jeg får det sendt, men det vil jeg prøve at blive bedre til. 

Min værtsfamilie (især værtsfar) er mega interesseret i at lære dansk og har bedt mig om at sende nogle danskopgaver, så det har jeg prøvet at lave. Dog er det mega svært når de slet ikke kan noget dansk undtagen sådan lidt "hej" og "jeg hedder", for man kan ikke rigtigt gøre det mega let, men nu har jeg prøvet. :-D Og så har jeg lavet en lille miniordbog, men de har også selv en dansk ordbog. Så det går godt, og der er 4 måneder til jeg skal afsted. Kom nu med den afrejsedato. :-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar