søndag den 20. januar 2013

.

Hvor fedt er det ikke lige at jeg kan få italiensk? Flydende amerikansk og så italiensk, så kan man vist ikke blive mere charmerende, haha. Ville have skrevet et eller andet smart på italiensk her, men.. ja. Nu skal jeg så også ansøge om gymnasium samtidig med at jeg skal planlægge USA. Nej, jeg har slet ikke meget om ørerne. Og jeg har slet ikke mange beslutninger der skal taget. :-D Nå, men jeg håber at jeg kan få italiensk.

Og så kan man måske godt argumentere for, at det er mega åndssvagt at vælge Aalborghus gymnasium når jeg bor langt væk derfra, men så er det heldigt at jeg nok er i træning med at tage bussen når jeg kommer hjem fra USA.

Jeg har valgt linjen Matematik A, Fysik B og Kemi B fordi jeg gerne vil læse medicin, og så har jeg valgt italiensk og musik. Desværre har jeg lige læst at de vil forsøge at sætte de elever med begyndersprog i samme klasse, hvor man har billedkunst - og jeg vil helst have musik. Så jeg håber bare at jeg får musik alligevel. :)

Lige nu sidder jeg og skriver min sidste fysik/kemirapport for de næste TO år. Hvor fantastisk kan det blive? Når jeg altså engang bliver færdig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar