onsdag den 16. januar 2013

Den endelige beslutning

Jeg har tænkt meget over USA de sidste par dage, og har kigget helt ind i mit sind (haha) og fundet ud af de reelle grunde til at jeg IKKE havde lyst til at tage afsted, og det var:

1. Har for travlt med at komme på gymnasiet
2. Føler ikke at jeg kan få en hverdag derovre (men det får jeg jo)
3. Ingen rugbrød (men heldigvis har hjemve.dk reddet mig)
4. En bestemt person jeg ikke ville væk fra
5. Frygt for ikke at få nogle venner - men hallo. Hvem har NOGENSINDE hørt om en udvekslingsstudent der IKKE fik nogle venner? Nej, du har ej. 

Og det er jeg nødt til at ignorere nu - for hallo. Det der skal være her når jeg kommer hjem, ER der når jeg kommer hjem. Og det bliver nemmere at forholde sig til når jeg får en værtsfamilie. Og man må aldrig starte en sætning efter et punktum med og (men jeg bilder mig ind at jeg godt må fordi jeg skriver i talesprog fordi det er en blog)


så jeg tager afsted, så nu må I godt stoppe med at spørge. :-D Og jeg glæder mig faktisk. Sådan helt inde fra hjertet af. :) (og nu startede jeg en sætning med og igen)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar