lørdag den 26. januar 2013

Opsparing


Som de fleste nok ved, er det ikke gratis at leve i USA (selvom det er billigt), og jeg vil gerne have mulighed for at kunne tage i biografen eller ud og spise og shoppe med mine (forhåbentligt) kommende venner, så derfor har jeg nu besluttet mig at slette ALT jeg har lagt i indkøbskurven på hm.com, sørge lidt over det, og så begynde at overføre lidt penge til min USA-konto en gang imellem. Så nu har jeg overført 250 kr., haha :-D Skal bare tage mig voldsomt sammen. 

Tidligere har jeg forsøgt mig med at overføre store beløb til kontoen, men det duer ikke, for så tænker jeg "arh, jeg tager lige 200 kr. af dem tilbage" - nu prøver jeg med det her. Om det så bare er 50 kr. engang imellem - så gør det jo alligevel en forskel i sidste ende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar