lørdag den 2. februar 2013

Fredag

Igår fik jeg fri fra skole klokken 11.25, fordi alle lærerne skulle på et eller andet kursus og spa og wellnessophold. Jeg tror, at det er første gang i hele min skoletid, at det er sket, udover på skolens fødselsdag.

Da jeg havde fri, tog jeg hjem med min taske, og gik derefter ned i kvickly for at handle ind til spinatlasagne. Den blev god nok, men da jeg kom til at putte alt for meget bechamelsauce (virkelig alt for meget), blev den ret kvalmende, og jeg endte også med at blive ret dårlig af den, da jeg dagen inden allerede havde haft ret ondt i maven, så det var lige mere end hvad jeg kunne klare. Derfor viser jeg ikke lige nogle billeder af den, da jeg får flashbacks af at kigge på den. ;)

Efter jeg havde spist, tog jeg til StepFit i en time, og tog derefter hjem, og kom ind til et syn af risfrikadeller, som min mor havde lavet. Og DE var gode! Det er bare at koge ris, putte spinat i, forme dem til frikadeller og derefter krydre med salt og peber. I morgen skal jeg til Stram Op, da jeg sprang det over i fredags efter StepFit på grund af mavepine. :)

Min Stepinstruktør sagde, at jeg sagtens kunne rykke op på StepFit Medium i stedet for Intro, og bagefter kom der en dame hen til mig og sagde, at det syntes hun også sagtens at jeg kunne (hun havde overhørt samtalen). Det var mega cool at hun kom og sagde det, da hun også selv er rigtig god. Kan huske første gang jeg var til Step, hvor jeg bare så på hende og tænkte "wow, så god bliver jeg aldrig", men når man først kommer ind i det, er det faktisk meget ligetil. :-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar