onsdag den 20. februar 2013

Bloganbefaling


Vil blot anbefale denne blog/tumblr (det ligner en blog) om udveksling i USA. Den bliver opdateret super tit, og som kommende udvekslingsstudent bliver man altid mere optimistisk på at tage afsted når man læser den, fordi hun er så positiv. :)

Fx: (hvis I ikke kan læse hvad der står må i selv gå derind :-D)

Lige nu har jeg det super fint. Jeg skal til Zumba om halvandens time tid, og så skal jeg ellers lave matematikaflevering og se Singleliv og mig og min mor (nye afsnit). Det lyder måske ikke just ophidsende, og det er det heller ikke, men nu er jeg lige nødt til at få de sidste måneder i folkeskolen overstået, og så er det bare afsted videre. Jeg har mareridt utrolig ofte om USA, men jeg tager det egentligt ikke så tungt, for jeg tror det er meget normalt (især når man er kontrolfreak) at frygte en masse ting i sådan en situation. Men det skal nok gå. Som sagt går jeg med mange tanker om gymnasiet lige nu, og jeg ved ikke om jeg skal gå til højre eller venstre, men jeg har i hvert fald tankerne på en lidt speciel vej. :-D

I dag er der ca. lige præcis et halvt år til at jeg sidder i USA på en amerikansk High School og forhåbentligt har et sjovt fag som musik eller spansk. Hola!

I morgen skal jeg måske til Step (kommer an på om Helene bliver udskiftet med en anden instruktør, så gider jeg nemlig ikke), og fredag er det enten Step eller Puls/styrke, og lørdag skal jeg på café. Søndag skal jeg læse et kompendium om metaller (hvis jeg ellers kan finde det, haha)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar