onsdag den 27. februar 2013

Værtsfamilie!! :-D

Ja, jeg har jo som sagt fået min værtfamilie - er SÅ glad, og glæder mig til at ringe til dem selvom jeg også er nervøs. :-D

Jeg skal bo i staten South Carolina hvor der lige nu er 15 grader, og byen hedder Myrtle Beach. Skolen hedder St James High School, og området jeg skal bo i er rigtig flot. 

I dag da jeg havde frokostpause og skulle ud og hente min mobil i mit skab, så jeg at min mor havde sendt en SMS hvor der stod at jeg havde fået værtsfamilie, og så LØB jeg bare rundt og fortalte at jeg havde fået en værtsfamilie, var helt rundt på gulvet. Det er SÅ fed en følelse, for det hele bliver meget mere virkeligt. 

Jeg føler VIRKELIG at jeg har været heldig <3 Ikke nok med at jeg har fået en værtsfamilie 6 uger efter at jeg har sendt min ansøgning, så er jeg også kommet til en vildt dejlig stat, og en familie som tit tager til stranden, spiller golf og cykler, og så virker det til at være en god skole. Dog kan jeg ikke finde så meget information på hjemmesiden, men jeg kan måske spørge værtsfamilien om info omkring den. :-D


 Samtalen med min mor
Min skole. Virkelig nice! :-D

3 kommentarer:

  1. Tillykke! Hvor er det bare fedt! :-D

    SvarSlet
  2. Tillykke! Slet ikke misundelig da...

    SvarSlet
  3. Tak begge to! Det er den vildeste følelse, glæd jer :-D

    F

    SvarSlet