søndag den 17. februar 2013

Hundrede år siden

I dag er det ca. 100 år og en verdenskrig siden jeg har oprettet et blogindlæg, så her kommer lige et. Grunden til, at jeg har været så meget væk er
1) at jeg har været syg
2) at jeg ikke har haft noget at sige
og 3) at jeg har brugt meget af min tid nede i fitnessenteret

Jeg har set resultater utrolig hurtigt. Udover at jeg kan mærke det på min
velvære har jeg fået større armmuskler, lårmuskler, numsemuskler (???) og
har fået en bedre holdning. Jeg har fået noget at gå op i - de dage hvor jeg
ikke træner, ved jeg faktisk ikke hvad jeg skal lave. Jeg har trænet i ca. 2 må-
neder nu.
Jeg fører trænings"dagbog", hvor jeg skriver ned hver gang jeg har været nede og træne eller har været på hold. Sidstenævnte er det, der sker oftest - faktisk næsten hver dag. Lige pt. er mine yndlingshold i følgende rækkefølge:

1. StepFit (kun med Helene)
StepFit går jeg til hver torsdag og fredag, og jeg går kun hos Helene Overgaard, da jeg har erfaret at andre instruktører får mig til at falde i søvn. Dette er dog ikke ensbetydende med, at andre instruktører ikke er gode, da det er meget individuelt hvad der fungerer. Jeg går på introholdende stadigvæk, da de ligger på det bedste tidspunkt og synes Medium går en tand for hurtigt. Dog kan det godt nogle gange blive lidt trivielt på intro.

2. Zumba (med Lea)
Selvom jeg elsker Step, så er det her det ultimativt sjoveste hold jeg nogensinde har været på! Af natur er jeg ret tynd og med ikke særlig sexede former, så derfor ser jeg LANGT fra godt ud når jeg "danser" (eller prøver på at danse) Zumba, men hold kæft hvor er det sjovt. 

3. BodyFit (med Michael Andersen)
I samme boldgade som Stram Op, dog hårdere og med færre gentagelser. Hvis man kender Fissan fra Kongerne af Marienlyst og Rømø og synes at han er sjov, så skal man prøve en BodyFit time hos Michael Andersen.

4. Puls/Styrke
Fuck det er hårdt. Det er en form for cirkeltræning bygget op af 6 set (i hvert fald der hvor jeg var), og så er det en blanding mellem konditionstræning og styrke.

5. Stram Op (med Nicoline eller Charlotte)
Alle der har prøvet det ved hvad jeg taler om. Det er hårdt, men det virker.

Var syg fra den 2. til den 7.

07.02.2013 Stram Op
07.02.2013 StepFit Medium
08.02.2013 StepFit Intro
10.02.2013 Træning 2 timer
11.02.2013 BodyFit + konditionstræning
13.02.2013 BodyFit
15.02.2013 StepFit
16.02.2013 Zumba
17.02.2013 BodyFit og 40 min styrke og kondi
17.02.2013 Puls/styrke

Så på 11 dage: 10 ganges træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar