lørdag den 23. februar 2013

Dagen i dag

I dag har jeg været på cafeministeret, hvor jeg fik min yndlings frokostret i hele verden: hjemmelavede fiskefrikadeller med hjemmebagt rugbrød og hjemmelavet remoulade. Inden det var jeg lige i H&M et smut hvor jeg købte en trøje jeg ikke havde råd til, selvom den kun kostede 80 kroner, hvilket betød at jeg kom for sent, fordi ekspedienten var vildt langsom. Da jeg kom hjem efter at have gået hele vejen hjem, spiste jeg småkager og så Hannah Montana, haha.

Jeg nægter at bruge 319 kroner på en moroccanoil som stinker, så derfor forsøger jeg en gang imellem at prøve nogle lidt billigere alternativer. Jeg har prøvet en fra loreal som ikke var vildt god (men hvad havde jeg regnet med), og nu denne fra matas. Den virker okay, men jeg tror jeg venter med at give den den endelige bedømmelse før jeg er blevet klippet og kan fornemme virkningen lidt bedre.

I morgen skal jeg til LatinMix i Fitness World ved middagstid, og så skal jeg ellers bare hjem og slappe af, spise og lave lidt på min matematikaflevering, som jeg bare VIL have 10 eller 12 i. :)

Grå trøje med hvide ærmer: H&M 80 kroner
Sportstrøje lilla: H&M 80 kroner
Matas Argan Hair Oil 59 kroner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar