lørdag den 2. marts 2013

Nyt design og kamera

Som I nok kan se, har jeg lavet designet på min blog om - jeg syntes, at det var lidt for kedeligt, og så syntes jeg at der manglede noget amerikansk, og det blev så et amerikansk flag. Jeg mangler bare en ny header nu, men lige nu ved jeg ikke helt hvad den skal indeholde. :)

Jeg overvejer at købe dette kompaktkamera (Nikon S3900), da jeg lige nu har et stort spejlreflekskamera som jeg ikke rigtigt synes, at jeg gider tage med mig rundt omkring. Det er faktisk virkelig sjældent at jeg bruger det efterhånden, og jeg tror slet ikke at jeg vil komme til at bruge det i USA på grund af faren for at ligne en turist, haha. Derfor vil jeg gerne have et lille kamera, som man kan putte i lommen/sin clutch. Det er sat ned fra 2000 til 1300, så man sparer 700 kroner - det er også en lidt gammel model, men jeg har prøvet det, og det virker rigtig fint til mine behov. Derfor overvejer jeg at sælge mit Canon EOS 1000D, som jeg købte i maj 2011 og næsten ikke har brugt, for at sige det som det er. Det er nok ikke flere millioner jeg kan få for det, men mon ikke jeg kan få omkring 1600-1700 - har givet ca. 4000 kroner for det inkl. taske, objektivbeskyttelse osv. :) Jeg tror at jeg vil få meget mere glæde af det her. :)

Forresten, så kommer der nok ikke så mange ikke-usa relaterede indlæg mere. :)

Ps. tjek min veninde Tereses blog, der skal til Kina samme år som jeg skal til USA: http://udvekslingkina.blogspot.dk/  (åbner i nyt vindue)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar