onsdag den 6. marts 2013

Skype med værtsfamilien

Her i weekenden skypede jeg for første gang med min værtsfamilie. Jeg var mega nervøs og genert, men de var SÅ søde, og virkede også til at være nogle med god humor. Min værtsmor (Shelley) var også virkelig smuk, og så har vi mange af de samme interesser. Jeg blev helt overvældet, for de ville bare sørge for alt, og snakkede om at tage med mig til Florida til Disneyland, til Washington, Pennsylvania osv., og så ville hun endda male væggene på mit værelse hvis jeg ikke kunne lide farven - men det kunne jeg godt, det var en flot rød farve, og så var der en stor prinsesseseng. :-D De snakkede også om at jeg nok godt ville kunne gå til klaver derovre hvis det passede med min skole derovre, og så ville de tage mig med hen på skolen et par dage inden skolen startede så jeg ikke var helt forvirret første dag. Der er også nogle på deres vej som går på skolen og som Shelly siger nok gerne vil sørge for at jeg har nogle jeg kan gå til hvis det bliver nødvendigt i starten i skolen. :-D Er mega glad for min værtsfamilie, tror ikke man kunne være heldigere. :-D

Jeg går også og tænker på hvad for en slags sport/klub jeg skal vælge. Der er alt muligt lige fra tennis til volleyball, og debatklubber og alt sådan noget. Umiddelbart har jeg ikke lige nogen sport jeg mestrer, så jeg tror jeg vil øve mig på lidt tennis eller sådan noget i sommerferien. Det virker som om det er til sport man får flest venner, og så vil jeg også gerne have noget motion. Ellers er der også cheerleading, men jeg tror ikke lige det er mig.

Føler virkelig at Gud har tilgodeset mig. :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar