søndag den 10. marts 2013

Tidslinje

12. september 2012 var jeg til EF interview, og blev optaget. Besluttede mig dog hurtigt for at det ikke skulle være dem.

1. oktober 2012 var jeg til interview med MyEducation og besluttede mig med det samme for, at det skulle være dem. Blev optaget efter en uge, og så gik balladen ellers i gang med vaccinationer, karakterer, anbefalinger fra lærere osv.

6. januar 2013 sendte jeg den HELT færdige og meget gennemarbejdede ansøgning afsted. Inden jeg sendte den afsted havde den ligget og ventet i ca. halvanden til to måneder, fordi jeg ikke turde sende den afsted - var simpelthen hunderæd for, at den ikke var god nok.

28. februar 2013 fik jeg min værtsfamilie. Kun 7-8 uger efter jeg fik sendt min ansøgning afsted, det var helt vildt. Især fordi jeg hele tiden har været så bange for at jeg ikke fik en værtsfamilie, at jeg faktisk overvejede at lade være at tage afsted - men godt jeg ikke gjorde det. :)


nu mangler jeg......

Visum

At få flyrejsedatoen at vide. Det bliver nok ca. omkring den 26. juli gætter jeg på, da skolen starter den 2. august
De sidste vacciner
Infomøde med alle udvekslingsstudenterne fra ME i maj i Aarhus


2 kommentarer: