søndag den 17. marts 2013

Længe siden sidst

Jeg har... leget student, spist bøf, bagt muffins, været på café og talt ned til USA.

Det er ved at være noget tid siden jeg sidst har opdateret med noget særlig brugbart, og det kommer heller ikke til at ske i dag. Der er ikke rigtigt sket noget nyt, udover at jeg har fået det første infobrev fra MyEducation, hvor der stod lidt om hvornår man fik værtsfamilier, men heldigvis har jeg allerede fået min. :-D Det er jeg virkelig glad for. Jeg har skypet med dem en gang, og jeg skal igen i dag klokken 19.00. 

Jeg er mega rejselysten lige nu. Jeg vil bare til Frankrig, Kina, USA, England, Canada, Spanien osv., men desværre er intet af det muligt (udover USA), nu hvor vi skal spare så meget op. Det er det nedern ved at skulle afsted, at man skal spare så mange penge op på forholdsvis kort tid. Men det bliver det hele værd, lige nu savner jeg bare at rejse. Og så er det også bare fordi der er så skide koldt i Danmark. Sne i midten af marts......... Jeg glæder mig til at jeg skal bo i en by der hedder noget med BEACH :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar