torsdag den 4. juli 2013

Det bedste man kan høre som udvekslingsstudent.....


"We will treat her like she is our child."

... er denne sætning fra ens værtsforældre. Min mor (og google translate) har skrevet lidt med min værtsforældre over mail som hun lige videresendte til mig, og i den mail mine værtsforældre skrev tilbage, stod denne sætning som bare gjorde mig mega glad. De har ingen børn hvilket jeg er glad for, for så er der ingen at "konkurrere" med og så føles det ligesom lidt mere som om man er deres rigtige barn. Generelt har jeg bare været virkelig heldig med alt lige fra stat til familie og jeg er så taknemmelig for det.  Der er ca. 7 uger til jeg rejser. Kan ikke det præcise antal dage da jeg har stoppet nedtællingen på telefonen. Sad alt for tit og stirrede på den og gik i panik over, hvor kort tid der var til. Så nu kører jeg på ugebasis da det går lidt langsommere så. 

I går var jeg nede på min skole for at hente det billede der blev taget til dimissionen af hele årgangen og så var jeg i fitness i to timer hvor jeg var til StepFit Medium og Zumba :-) Senere i dag skal jeg ind til byen med min mor og på café og så købe nogle gaver, og så skal jeg til BodyFit og Stram Op i aften. Jeg har sagt mit fitnessmedlemskab op så det udløber den 31/07/2013, så jeg vil gerne træne en masse indtil da! :-)


Jeg sidder nede til venstre i den lange hvide kjole. Det var en rigtig god dag, men også lidt sørgeligt at skulle sige farvel til de mennesker hvor jeg har kendt mange af dem i 10 år. Jeg kunne have været heldigere med min klasse, men selve årgangen var virkelig den bedste :-)

Ps. Tjek den her blog: http://mathildemoelgaardusa.blogspot.dk/
Hvis I undrer jer over, at bloggen ligner min utrolig meget, så er det bare fordi, at det er mig der har lavet den til hende fordi hun ikke selv kunne finde ud af det :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar