tirsdag den 23. juli 2013

JUNIOR

Har lige fået en KIK besked fra min værtsmor om, at jeg bliver junior (11th grader) næste år, wuhu! Det var egentligt meningen at jeg skulle være sophomore men det var jeg virkelig ked af, så de snakkede med skolen, og de lod mig være junior. :-D

Jeg glæder mig! Jeg har jo mange "up's and down's", men lige nu er jeg meget "up". Her kommer lige et par billeder.


Min USA-bog. Det er hverken en scrapbog eller dagbog, men mere bare en notesbog. Der kommer nogle indlæg med dens indhold på et tidspunkt :)


Jeg har prøvet at pakke alt mit tøj jeg skal have med undtagen 2 kjoler og et par jeans. Det HELE kunne være i min håndbagage ;-) (+ computer)



 I dag har jeg været i IKEA med min mor.


Og igår holdt jeg fødselsdag for min kæreste hvor vi var i biografen og så Man of Steel og så fik vi hans yndlingsmad til aften. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar