mandag den 1. juli 2013

Sommerhus + anden udvekslingsstudent



I dag har jeg været i sommerhus et sted jeg ikke kan huske hvad hed. Det var sådan 30-45 minutter væk fra Aalborg, og det er min søsters kæreste Christians forældre. De havde inviteret os op til eftermiddagskaffe og aftensmad, så vi fik både boller, kage osv. De havde inviteret en anden udvekslingsstudent og hendes forældre som de kendte - pigen skulle til Virginia, som faktisk ligger næsten lige over South Carolina. Det var meget sjovt, men dog nåede vi ikke at snakke så meget sammen da de kun var der til kaffe. Hun havde haft sin værtsfamilie (eller værtsmor faktisk) i et stykke tid, men havde ikke rigtigt snakket med hende og vidste heller ikke rigtigt hvilken by hun skulle bo i, og der følte jeg mig bare mega heldig fordi jeg snakker så meget sammen med min værtsfamilie. Snakker nok med min værtsfar ca. hver eller hver anden dag og min værtsmor lidt sjældnere da hun ikke er så meget online. Men til gengæld snakkede jeg en hel del med Christians mor, da hendes datter nemlig var i USA for cirka 14 år siden og havde været igennem en del derovre som var værd at tænke over. Hun vil forresten til hver en tid fraråde folk at rejse med STS.



Et lille kort over USA og dem jeg lige pt. kender. Har lavet sådan et hjerte ved de stater hvor der er nogle som jeg kender fra skolen eller som jeg lige snakkede med til infomødet. Der er selvfølgelig mange andre, men det her var lige dem jeg kunne huske. Var også i fitness i dag og der skete det mest pinlige nogensinde. Midt i det hele kom je lige til at træde forkert på stepbænken, og så væltede jeg ned fra den..  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar