onsdag den 26. juni 2013

10.000 sidevisninger

Her i dag eller i går rundede min blog 10.000 sidevisninger - fuldstændig sindssygt at der er så mange der har læst med gennem de sidste par måneder.  Tak fordi I gider læse med! Det er rart at vide, at man ikke sidder og skriver til en dør :-)



I morgen skal jeg til dimission som jeg glæder mig rigtig meget til. Skal have en hvid, gulvlang kjole på og så ved jeg ikke helt hvad jeg gør med mit hår. Dog får jeg lidt travlt da jeg har glemt min iPhone-oplader hos min kæreste og det tager 25-30 minutter hver vej, så jeg skal heeele vejen derud for at hente den og tilbage igen. Oven i købet er jeg også blevet lidt småsyg, så det er bare skønt (eller ikke). 

Er ikke så ked af det længere som jeg var sidst jeg skrev et indlæg. Min værtsmor har arrangeret at en fra min skole som bor på min vej skriver til mig og så kan jeg snakke med hende lidt så jeg i det mindste kender ikke. Hun skal til at gå i 11. klasse, så hun går lige årgangen over mig (med mindre jeg får lov til at gå i 11., det håber jeg virkelig). Har verdens bedste værtsfamilie! :-) Har fået alt hvad jeg gerne vil have. En mega nice stat og by, en ok stor skole (1300 elever) og en far og en mor - og vigtigst af det hele, ingen søskende. Er virkelig udpræget enebarn, så jeg ville have været fuldstændigt overvældet hvis jeg havde en masse søskende. Min søsters kærestes søster fortalte også, at hun havde en søster som blev meget jaloux og så var der meget konkurrence imellem dem. 

Jeg har set den her film om udveksling. Den er sådan lidt melankolsk i det og også ret gammel (2005), men jeg synes alligevel den er værd at se. Den viser nemlig hvordan det nogle gange kan være helt anderledes end hvad man regner med. Dog synes jeg de har valgt nogle dårlige eksempler, for fx er ham drengen i et hjem hvor de unge slås og hvor de drikker hele tiden. Men ellers er den meget fin: http://www.filmstriben.dk/skole/film/details.aspx?filmid=2581818000 Hvis du har et unilogin fra din skole kan du højst sandsynligt godt se den. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar