lørdag den 8. juni 2013

Flytider


Har fået min flyrejse nu, skal rejse den 16 august klokken 12.35 fra København, og så starter jeg i skole den 22. august. Grunden til at jeg skal afsted 6 dage før og ikke 3-4 er at skolen har et introprogram for udvekslingsstudenter så vidt jeg har forstået, så det kunne ikke passe på andre måder. Håber virkelig at jeg skal rejse med nogle andre mindst til Paris eller Atlanta, føler virkelig ikke for at sidde oppe i et fly så længe alene. Tror det er lidt overvældende når man lige har "forladt" sin familie :)

For en god ordens skyld, så vil jeg lige sige, at jeg siger farvel til familie osv. dagene inden jeg tager ud i lufthavnen - der er kun 3 personer inkl. mig selv der skal med derud, og de 2 personer ved godt hvem de er. :)

Jeg er glad for, at jeg skal flyve med Air France. Har fløjet med dem før, hvor en af piloterne var født fransk men havde lært dansk på universitetet fordi han var meget interesseret i vikinger. Mega surrealistisk da han lige pludselig begyndte at snakke sådan rimelig flydende dansk - selvfølgelig med accent. Og så får man minicolaer.

1 kommentar: