tirsdag den 4. juni 2013

Sidste skoledag + dansk eksamen

 Mig i mit kostume. Jeg nåede at skifte mening TRE gange, så nu har jeg tre kostumer, men det endte altså med at blive dette. Forresten så er min graduation cap and gown kommet (min værtsfamilie grinede da jeg fortalte at jeg havde købt det, haha), og det er mega cool. Nu er jeg slet ikke ked af mere, at jeg måske ikke kommer til at opleve det fordi jeg kun er 15-16 når jeg er derovre. Måske ligger jeg et billede ud af den.


Vi startede med at være på skolen hvor der var nogle fra både 9. og 10. der havde lavet sådan et show for resten af skolens 500 elever. Der var VIRKELIG varmt inde i gymnastiksalen, så jeg endte med at gå udenfor, men det var faktisk meget sjovt. 
Billede fra showet :) Efter showet kastede vi karameller og så spiste vi frokost på skolen.

Imens vi stod og ventede på bussen ud til Fårup Sommerland. Den kom 45 minutter for sent (!!!) fordi de havde glemt os selvom vi havde ringet til dem to dage inden, men vi kom derop, og vi havde heldigvis lang tid deroppe, så det gik. Dog var der VIRKELIG varmt i bussen da varmen var tændt derinde og der var 25 grader udenfor, men hellere det end at der regnede :-D



Vi var hjemme klokken 18.00 (bussen kom for sent igen) og så skulle vi være ved festen 19.30, så vi skulle virkelig skynde os hjem og i bad og gøre os klar og så derhen. Det var en virkelig hyggelig fest, hvor der var 3-retters menu, og så var der nomineringer hvor jeg vandt...... gæt hvad.... årets sminkedukke. Okay, indrømmet. Jeg brugte meget (og for meget) makeup i 6. klasse og okay, jeg bruger også meget håndcreme, men come on. De sidste to år har jeg ikke brugt andet end pudder og foundation - ikke engang mascara :-D


Til festen :)

 
1,2 kg karameller :)


I går var jeg til mundtlig dansk hvor jeg fik 10, så det var ret godt. Derefter fejrede jeg det om aftenen med en stor bøf og pomfritter (og ja, jeg drikker sodavand af et cocktailglas. I behøves ikke grine, haha)






2 kommentarer: