fredag den 7. juni 2013

Matematik

Fik 7 i mundtlig matematik, wuh!!!!!!!! Som regel er jeg ikke tilfreds med 7, men i MUNDTLIG matematik er jeg godt nok. Censor sagde "det er tydeligt at du ikke er en matematiker", og det er meget rigtigt. 

Så jeg ville bare lige sige hurra. :-D Nu har jeg tre prøver tilbage: Historie, engelsk (åh nej) og fysik/kemi.


 Lige efter jeg kom hjem fra matematik (og igen: ja, jeg drikker energidrik OG sodavand af cocktailglas. Ingen alkohol, selvom det ligner en cosmopolitan, så måske skulle jeg have set Sex and the City og ikke Desperate Housewives). 
Overvejer at købe den her kjole til dimission - dog først efter en omgang spraytan - hvis jeg tør (altså, spraytannen)
Har en scrapbog hvor jeg ikke rigtigt kan sætte nogle billeder ind endnu eftersom jeg ikke har været derovre endnu, men har lavet lidt i den alligevel. Det er svært at forestille sig at den en dag skulle blive fyldt ud med billeder :-D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar