fredag den 21. juni 2013

Wuhuuu!!!!!!!!!!

Min værtsfar sendte mig lige det her billede...... af rugbrød i deres supermarked!!! :O Det bliver bedre og bedre, haha. 

Ok, er lidt bange, men det eneste jeg er lidt ked af mht. udvekslings er at skulle væk fra min kæreste i 10 måneder. De fleste taler om hvor meget de kommer til at savne deres familie, men sådan har jeg det egentligt ikke. Jo, jeg kommer da til at savne min mor mega meget, men jeg har jo to værtsforældre derovre, så det er lidt noget andet. Jeg har jo ikke en substitutkæreste derovre.

     Græder af grin over folk der tuder over kun at kunne se deres kæreste hver anden weekend fordi de eller kæresten skal på efterskole. Kan slet ikke se hvordan det skulle være et problem. Tror jeg taler på alle udvekslingsstudenter med kæresters vegne når jeg siger, at vi gerne ville have den mulighed under vores ophold - selv for mange tusind kroner ekstra. Hvis der er én mere der tuder over det foran mig......... :) 

Nå, men som min værtsfar sagde. At least I know I won't starve. Ps. Er vildt fornærmet over at der står "famous german". Det er da DANSK! :-D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar