søndag den 23. juni 2013

Klassetrin


Det her var min reaktion da jeg for 5. minutter siden fandt ud af, at jeg bliver sophomore (10th grader)...... I princippet kan det være ligegyldigt, for man er alligevel blandet på tværs af klassetrinene i de forskellige klasser, men de fag jeg gerne vil have skal man bare være 11th-12th grader for at få, og det er virkelig træls når det var lige præcis de fag jeg var interesseret i at have. :(

Ville fx gerne have haft phycology (også selvom jeg knap nok kan stave til det, haha), sociology og advertising, men der skal man mindst være junior (11th) + jeg kan ikke komme med til prom, da det vist nok kun er for juniors og seniors på min skole. Er ligeglad med graduation og alt det, det havde jeg nemlig heller ikke regnet med at komme med til, men jeg vil bare så gerne have de fag. Jeg håber at de vil lave en undtagelse nu hvor jeg "bare" er udvekslingsstudent. Ansøger jo ikke til college, så måske er det ligemeget. Det håber jeg, for ellers er der kun sådan nogle fag tilbage som vi har i Danmark, og jeg gider virkelig ikke at have fysik, geografi og matematik hvis jeg kan undgå det. De har alle mulige sjove fag, det er ikke det - jeg opfylder bare ikke kravene til ret mange af dem. Fx er der også anatomi og fysiologi og retsmedicin som man også skal være junior eller senior for at få.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar