søndag den 11. august 2013

Afsked


Min kuffert som vist nok vejer ca. 17-18 kg. Lad jer ikke narre af alt tøjet. Inde under alt tøjet ligger der alverdens mærkelige ting som fx min knogle- og muskelplakat, et eiffeltårn, Big Ben, tomme colaflasker b.la. fra Karl Lagerfeld og dem med navn på osv. Ja, og så mit kostume som jeg skulle have brugt til karneval men som jeg aldrig fik brugt, så nu tager jeg det med inkl. min pink paryk - måske kan jeg bruge det til Halloween? :-D



 I dag er der 6 dage til jeg rejser, og jeg har været henne hos mine oldeforældre og sige farvel. Det var ret hårdt da vi skulle gå fordi min oldefar blev rigtig ked af det (er vist hans yndlings, hihi). Men det gik og nu mangler jeg bare at sige farvel til min søster og hendes kæreste. Regner ikke med at det bliver så tårevældet, men det gør det på fredag. Av. Har selv lavet mine flyvebriller med flag, haha. Så kan det være der er en amerikaner eller dansker der ser mig og tænker hey, hende kan jeg snakke med. Jeg har også fået en myeducationtaske-ting som jeg sætter billeder ind af i morgen - den skal der også flag på :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar