onsdag den 28. august 2013

Min foedselsdag

Sidder i min marketingsklasse igen og er faerdig (sker der for at de er saa langsomme?), og ville lige rapportere om min foedselsdag igaar. Som sagt startede den rigtigt daarligt ud med hjemve osv., men saa tog vi over paa Carolina Forest og spillede tennis klokken 5 hvor vi saa tog fra klokken 8. Jeg spillede ikke, saa jeg brugte bare tiden paa at snakke med de andre og spise en masse mad. Coach Cannon sagde at vi ikke skulle vaere en gris med det mad de havde stilt frem, men det kom jeg til alligevel, haha. Var bare sygt sulten. Spiste 3 granola bars, 3 aebler, drak en gatorade agtig ting og saa spiste jeg saadan 6 smaa pizza rolls - mhm, de var gode! Vi koerte derfra i skole bussen og tog paa Chick-Fil-A hvor jeg saa fortalte en af pigerne at jeg havde foedselsdag, og saa begyndte de bare alle sammen at synge happy birthday, haha! :) Det var vildt soedt, og som jeg skrev i mit tidligere indlaeg manglede jeg jo lidt den foedselsdagssang. Da vi havde sat os hvor jeg fik pomfritter btw. kom en af pigerne hen med saadan en MEGA god cookieis til mig fordi det var min foedselsdag, hvilket ogsaa var mega soedt. Saa vi havde det rigtig hyggeligt og laerte nogle flere piger at kende. I dag skal vi spille tennis i 45 minutter, og saa skal vi over til coach Cannon og spise aftensmad. Klokken 7 i aften skal jeg moedes med Susan som er min omraaderepraesentant :) Jeg har billeder fra igaar som nok kommer ind senere i dag - desvaerre er der saa meget filter paa skolens computere at jeg ikke kan gaa paa hotmail.

PS. Dagens hoejdepunkt: Fik 1st lunch i stedet for 4th!!!! Saa nu spiser jeg 11.35 i stedet for 1.10 OG jeg har frokost sammen med Jackie. Desvaerre fik Jordan ogsaa aendret lunch til en anden, saa det var lidt aergerligt. Grunden til at vi fik dem aendret var, at der var virkelig mange i 4th lunch og ikke saa mange i 1st, saa de ville proeve at sprede det lidt mere ud. Saa nu skal jeg ikke gaa og vaere sulten hele dagen.

PPS. Det her med at jeg ikke kan skrive ae, oe og aa er bare mens jeg er paa skolens computere - bare rolig, det er ikke permanent. Ved nemlig godt at det er pisse irriterende at se paa, saa sorry ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar