søndag den 18. august 2013

Ankomsten









'



Så er jeg i USA hvor jeg har været i ca. 2 dage nu. Jeg ankom fredag klokken halv tolv om aftenen hvor mine værtsforældre stod med nogle mega seje skilte som Shelley's veninde Tania havde lavet (hun arbejder inde for advertising). Jeg var ret træt da jeg kom, men livede selvfølgelig lidt op da vi kørte rundt og jeg kunne se byen og snakke med dem.

Jeg gik rimelig meget direkte i seng da vi kom hjem, og så stod jeg ellers op ved 13-tiden lørdag. Havde det SÅ dårligt. Havde mega hovedpine, var træt og følte virkelig at jeg skulle kaste op fordi jeg var så træt, men det blev heldigvis bedre efter et bad og noget morgenmad. Så tog vi ud og køre og tog til stranden og Marshalls som er en discount store og på en italiensk restaurant hvor jeg fik lasagne. Derefter kørte vi hjem hvor jeg gik direkte i seng.

I dag vågnede jeg klokken 6 og stod op og gik i bad, spiste morgenmad og så tog vi over til Shelley's veninde Tonia hvor vi var i 1-1,5 times tid. Hun var rigtig sød og det var hendes 7-årige datter Ella også. Derefter tog vi hjem og spiste frokost, og så tog vi i et eller andet center jeg ikke kan huske hvad hedder hvor jeg fik købt en mega flot kjole og nogle øreringe og derefter til Marshalls igen hvor jeg købte sportstøj og lidt forskellige school supplies. Så tog vi hjem hvor jeg ryddede op på mit værelse og sådan og så fik vi frikadeller, salat og kartofler til aften- virkelig dejligt, følte at jeg var i Danmark. I morgen skal vi hen på skolen og vælge fag og sådan, det glæder jeg mig til! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar