fredag den 2. august 2013

Her i morges fik jeg en besked fra min værtsmor med mine fag for næste år. De er så vidt jeg har forstået:


1. semester

Drama 1
US History
Marketing 
Forensic Science
Jeg havde egentligt ikke "ønsket" Forensic Science, men nu har jeg læst om det, og jeg synes det ser rigtig sjovt ud. Det er sådan et fag som man bare ALDRIG får i Danmark, så hvorfor ikke give det en chance? Til gengæld er jeg ikke helt glad for drama, men min værtsfar siger at vi nok godt kan få det ændret. I stedet for drama vil jeg gerne have P.E: Individual and team sports eller anatomi og fysiologi. Jeg tror nemlig at det er ret angstprovokerende for mig at have det som det første, haha. Udover det tror jeg også, at dem der går i den klasse er meget unge da den er fra 9-12 klasse og tænker, at det nok primært er det første år i high school at folk vælger det. Men ellers er jeg tilfreds. Det eneste jeg undrer mig over er, at jeg ikke har engelsk det første semester, men det er okay.


På andet semester har jeg (medmindre vi ændrer det):

English 3
Biology 
US History 2
Spanish 1

http://sjh.horrycountyschools.net/files/_lOHe3_/6fcee51650791cb03745a49013852ec4/SJHS_Program_of_Studies_2013_2014.pdf

Ingen kommentarer:

Send en kommentar