tirsdag den 20. august 2013

Skolen









I dag har jeg haft en rigtig god dag. Min værtsmor var på arbejde, så jeg var kun sammen med min værtsfar, og vi har været tusind steder. Vi har været i en applebutik, i en butik for at kigge på tablets, apoteket, hans arbejde, McDonald's (fik kun sodavand! ;)), Shelley's arbejde og møde hendes kollegaer og så var vi på skolen for at snakke med sygeplejersken da man ikke må have medicin med ind på skolen (ikke engang panodiler), så hun skal opbevare det hvis man skal have noget. Så det var fint. Så gik vi lidt rundt til mine klasser og mødte Mrs. Schmaus som er min historielærer. Hun var vildt sødt og welcoming, og så introducerede hun mig til Mrs. Melson som er lærer i min Advisory class (lidt som homeroom). Derefter viste de mig hen til skolens tennis coach som sagde at jeg godt kunne komme på tennisteamet som er her til efteråret, men han vidste ikke med volleyball - men tennis er også sjovt. Dog er deres uniformer ret grimme, men whatever. :-D Så det var godt. Lige om snart skal vi ud og spise pizza med Jackie og Leanne, hvilket jeg glæder mig meget til.

Mine klasser er blevet ændrede:

1st semester

Grammar and composition (not my first choice, men det er okay!)
Forensic Science
US History
Marketing

2nd semester

English 3
Drama 1
PE 1/A Fitness
Spanish 1




Ingen kommentarer:

Send en kommentar