tirsdag den 27. august 2013

Football game og Ella's fødselsdag








I fredags var jeg med mine værtsforældre henne på skolen om aftenen til den første fodboldkamp. Det er amerikansk fodbold, så jeg forstod INTET af hvad der skete da jeg aldrig har set det før, så hvis det ikke var fordi jeg havde mødt Jackie, Brandon og Jordan der havde det nok været lidt kedeligt. Min skole tabte har jeg fået at vide, men det er nu ikke noget der kan deprimere mig (hvad der derimod godt kan deprimere mig er, at jeg tabte 6-0 i tennis et par timer inden, haha.).

I går (lørdag) var vi rundt og ordne nogle forskellige ting, b.la. min telefon og shoppede lidt, og om aftenen var vi til Ella's fødselsdag som startede på et Japansk steakhouse hvor kokken står og laver maden foran dig osv. Det var meget sjovt selvom jeg ikke er den store risgnasker og det hele var friteret eller hvad det hedder. Derefter tog vi hjem til Tonia hvor vi fik fødselsdagskage som jeg kom til at spise alt for meget af. Ville bare have spist en bid, men den var bare god og mega sej. Så det var en god dag, men hold da op, hvor de tre piger larmede - mind mig om at jeg aldrig skal have børn. ;-)

Det går fint nok i skolen hvor jeg har været i 2 dage nu. Har ikke siddet alene til frokost eller noget, men vil nu heller ikke sige jeg har fået nogle venner endnu, haha. Det kommer forhåbentligt snart når jeg begynder at spille mere tennis og forhåbentligt får skiftet grammar and composition. Sidder og laver historielektier lige nu, og omg, jeg kan ikke finde ud af det. Det ville være let hvis det var på dansk dog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar