fredag den 23. august 2013

Anden dag i skole


I dag var min anden skoledag, og startede med grammar and composition hvor vi havde skrevet et digt om os selv som en opskrift som lektier. Min lærer var vildt imponeret over mit (klart når de andre er så små) og så skulle vi dekorere det osv., haha. Mega let, men også ret kedeligt. I Forensics skulle vi prøve at opklare en crime og det var også okay, snakkede dog ikke rigtigt med nogle der. Tror jeg har fået en lidt dårlig plads, men det var ok alligevel. I US History gennemgik vi regler og sådan og snakkede lidt og så havde vi en pre-test som vist gik ok (men den tæller ikke). Elsker bare den klasse, læreren er så sød! I marketing lavede vi ikke andet end at skrive en side om os selv til læreren (wtf?) og lave regler for klassen sammen og så snakkede jeg en del med Ashley igen om Danmark osv. Hun var vildt imponeret over, at vi må drikke som 16-årige og at vi ikke kører bil før vi er sådan 18-19 år - nogle senere. :) Efter det tog jeg til tennis hvor jeg tabte 6-0 (er virkelig dårlig), men det var ok alligevel for har fået brune ben af at være ude så meget. Skal spise lige om lidt, og så skal jeg til min første fodboldkamp senere. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar