fredag den 9. august 2013

En uge

I dag fredag den 9. august er der en uge til jeg rejser. Det er selvfølgelig med blandede følelser, for man begynder rigtig meget at tænke "nu er det sidste gang jeg gør det" osv. og der er nogle man skal sige farvel til for sidste gang i 10 måneder, men på en måde er det også ret rart at ventetiden snart er ovre og afskeden i lufthavnen er til at se en ende på. Jeg har det ikke "værre" end jeg havde da der var tre uger til, så det er faktisk nemmere end jeg havde forventet - indtil videre i hvert fald. Har ikke lige fået opdateret så meget her de sidste par dage da jeg har haft travlt med en masse. Har været i Fårup Sommerland, i biografen, på restaurant, i svømmehallen osv. :-)

Er åbenbart ikke den eneste der skal rejse alene, så det er da meget rart, at jeg ikke er alene om det. Modtog et brev med nogle papirer og sådan fra MyEducation igår hvori der stod, at de IKKE kommer ud i lufthavnen og siger farvel og god rejse til mig fordi jeg skal rejse alene, men det gør de med de andre i grupper - det synes jeg faktisk er lidt for dårligt. Det er ikke vigtigt for mig at de kommer, det er mere princippet i det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar