fredag den 23. august 2013

Første skoledag


I går havde jeg den berygtede første dag på en amerikansk high school. Stod op 5.30 og vi kørte 7.30, og så var jeg der sådan 20 minutter minutter inden klassen startede = mega akavet. Men heldigvis kom Jackie og Jordan som jeg allerede kender, så det var ikke forfærdeligt. Første "klasse" var advisory hvor vi fik papirer osv., og det var okay selvom jeg fik 4rd lunch som starter 1.10 og der er ingen pauser indtil da.....

1st block

Første blok var grammar and composition som var MEGA nedern. Klassen bestod udelukkende af freshmen + mig og tror de fleste var 13 år. Så skulle vi lave et digt ud fra informationer om os selv som en opskrift, lol. Mega træls klasse som jeg vil prøve at skifte ud i dag (vil tage alt lige fra geografi til matematik i stedet) Mega åndssvag klasse og totalt useless. Det er som at være i børnehave, fx sagde læreren sådan at man ikke må tage slik med medmindre man deler med de andre....

2nd block

Anden blok var Forensic Science som bestod primært af seniors og nogle juniors, og den var fin nok. Der var to piger fra mit tennis team, og folk var venlige selvom de snakkede mest med deres sædvanelige grupper hvilket er meget forståeligt. Vi fik allerede lektier for der som jeg overhovedet ikke kunne finde ud af, men Jimmy hjalp mig heldigvis.

3rd block

Tredje block var US History - elsker den klasse! Min lærer hedder Mrs. Schmaus, og er virkelig sød og energisk. Hun tager så meget hensyn til os udvekslingsstudenter og spørger altid hvordan vores dag har været og sørger for at vi ligesom forstår det hele. Vi har om 1500-tallet lige nu, og det lyder kedeligt, men det synes jeg faktisk ikke det er. Sidder ved et fint nok bord, dog er der en pige som er MEGA negativ omkring faget og ikke gider lave noget. Men altså, det er hendes problem ;) Vi fik lektier for som tog en time, men det var okay, for synes det er spændende og læreren er sød.

4th block

Fjerde blok er marketing, og læreren er lidt.. ja, lidt mærkelig og sådan, men det er en okay klasse. Sidder ved siden af Ashley fra Forensics, så vi snakker en del sammen og hun er rigtig sød. Desværre vil hun gerne ændre den klasse :-(




Tennis

Efter skole skulle jeg til tennis hvor jeg klædte om ude på et "udendørs" toilet, og der var en frø nede i toilettet, ad!!!! Men da det var overstået var det fint, for coachen er rigtig sød og det er pigerne på teamet også. En af dem er min nabo. Jeg tabte 6-2, men det var ok, for det er jo første gang jeg spiller der og har misset 4 ugers træning + hun havde spillet i 5 år. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar