tirsdag den 12. november 2013

Chick-Fil-A med Aspen og Ashley




Her er lige nogle mega goofy billeder af mig, Aspen og Ashley (Ashley har groen troeje paa). Selvom det muligvis ser saadan ud vil jeg understrege at Ashley IKKE var paavirket af noget paa billederne, haha. 

Igaar var jeg sammen med Aspen og Ashley efter skole hvor vi foerst koerte hjem til Aspen fordi hun skulle rydde op paa sit vaerelse, og derefter koerte vi paa Chick-Fil-A og spiste. Havde ret ondt i hovedet og foelte mig skidt tilpas, men det gik heldigvis lidt over da jeg fik noget mad og en hovedpinepille. Derefter tog vi i Target fordi jeg virkelig cravede Jolly Ranchers, proevede grimme christmas sweaters og saa koerte vi hen til skolen og hentede Ashleys bil hvorefter mig og Ashley tog hjem til mig. Hun var der ikke saa laenge, men hun hjalp mig lige med min tidslinje i historie og saa spiste vi oreos, hihi. Det var rigtig hyggeligt og lige hvad jeg traengte til. 

I dag da vi stod og sagde den der pledge/troserklaering i Forensic Science sprang min bukseknap!!! hahaha. Mig og Ashley laa bare flade af grin, det sagde bare saadan "pop" og saa roeg den ned paa gulvet. Det var saa ogsaa det eneste hoejdepunkt i dag. Alle er bare syge, i morges var skolebussen saadan halvtom og da jeg ogsaa har ondt i hovedet i dag og er skidt tilpas mistaenker jeg at jeg ogsaa snart faar et eller andet. Det er vildt traels, for jeg faar altid MEGA meget hjemve og tuder hele tiden naar jeg er syg. I dag skulle vi fremlaegge i historie sammen med en tilfaeldig partner, og jeg faar selvfoelgelig en dreng fra Vietnam som partner som jeg overhovedet ikke forstaar hvad siger. Han var fuldstaendig ugidelig og sad bare og snakkede med en der hedder Gavin, og da vi saa fremlaegger kritiserer han hvad JEG har skrevet i MIT projekt og siger at det er ligegyldigt og ikke giver nogen mening, hvilket ikke var rigtigt. Det proevede jeg saa at forklare til ham, men det forstod han selvfoelgelig ikke da jeg ikke snakker vietnamesisk.  Hader lidt verden i dag, saa tror bare jeg gaar hjem og guffer nogle nutellamadder - nu er min bukseknap jo alligevel sprunget ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar