onsdag den 6. november 2013

Pageant eller ej......

Okay, saa jeg er MEGET i tvivl om jeg skal deltage i Miss Saint James pageant eller ej, saa nu har jeg taenkt mig at lufte mine tanker her.

Fordele
Ulemper
  1.  Kommer ALDRIG til at kunne goere noget lignende i Danmark
  2. Det er noget ret specielt
  3. Jeg faar en masse billeder at putte i min scrapbog
  4. Jeg koeber en kjole som jeg ogsaa kan bruge til prom, saa hvis den koster 2000 koster den teknisk set kun 1000 kroner (kvindelogik)
  5. Jeg kommer alligevel til at bruge de penge paa noget andet
  6. Jeg har resten af mine konfirmationspenge fra 7. klasse som jeg kan bruge. 
  7. Er bange for at jeg kommer til at fortryde det big time hvis jeg ikke goer det

  1.  Selvom jeg sparer bliver det meget dyrt
  2. Maaske er det slet ikke det vaerd og maaske ender jeg med at fortryde det
  3. Intimiderende at staa paa en scene foran saa mange mennesker
  4. Skal bruge mega mange penge paa julegaver her i november og december (isaer fordi nogle af dem skal sendes hjem)


Har mange tanker i hovedet lige nu og taenker ogsaa meget over julegaver. Ved ikke helt hvad jeg skal give min mor, for det eneste hun oensker sig er det digt (men i det mindste sagde hun ikke en tegning ;)). Jeg ved godt hvad jeg skal give min kaereste, og saa skal jeg ogsaa have koebt en til Ashley, Aspen og mine vaertsforaeldre - aarh, faar allerede stress og det er kun november! Synes det er ret stressende for nu brugte jeg naesten 400 kroner paa at sende pakker og breve hjem her for et par dage siden (hvor dum er jeg ikke ogsaa lige at goere det LIGE inden jeg skal sende julegaver hjem? :D), og saa var min telefonregning meget hoejere end jeg troede den var. Koeber intet den her maaned udover hvis jeg er ude og spise med nogle, punktum!  

Men jeg skal jo saa nok ogsaa beregne lidt ekstra leveringstid i december fordi alle gaar amok, saa jeg vil gerne have dem sendt inden da. Deruover har jeg ogsaa smadret skaermen paa min iPhone, og det koster mellem 100 og 189 dollars (mellem 560 og 1100 kroner!!!!) at faa det fikset, fedt ikke? Tror bare jeg lader den blive som den er nu.

Anyways. Sad og snakkede med Ashley og Aspen om de fag vi har naeste semester, og der gaar det lige pludselig op for mig at shit, der er kun ca. 8 uger til! Og jeg har bare de mest NEDERN fag:

Spanish 1 (frehsmen)
Drama 1 (freshmen)
PE (freshmen)
English 3 (juniors)

Behoever jeg sige noget eller siger det i paranteserne nok? Har puttet saadan to forespoergsler paa et moede med min counsellor hos guidance, men hun har stadig ikke svaret tilbage og den foerste puttede jeg derind for 1,5-2 maaneder siden. Hvis jeg selv skulle vaelge skulle mit skema naeste semester vaere:

English 3
Biology 2 Honors
Algebra 2
Advertising

Saa som I kan se er det et meget anderledes skema end det jeg har nu, og haaber saa meget at jeg i det mindste kan faa noget af det aendret, for det skema er virkelig vaerre end det for 1. semester. Synes det var slemt nok at have en klasse med kun freshmen (og hvor laeren altid omtaler os som hendes "little 9 graders".....)

Naarh ja, skal lige fortaelle det her inden jeg glemmer det. Her i dag i forensic snakkede Ashley om at tage paa udveksling og jeg foreslaar hende saa England hvorefter hun siger "but what is the main language in England?" HAHHAHA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar