onsdag den 27. november 2013

Cinnamon rolls






I dag har jeg haft en rigtig fin dag. Stod op klokken 11, ordnede resten af min mors julegave og så kom min værtsfar hjem fra New York! Har nærmest ikke set ham i 1,5 måned, så det var rigtig godt. Derefter spiste vi pizzasnegle sammen og så tog vi ud og handlede til brunkager og kanelsnegle (cinnamon rolls). Da vi kom hjem pakkede jeg min mors gaver ind og så tog vi posthuset og sendte dem. Det tog for evigt at få dem sendt fordi man skal fylde sådan nogle sedler ud osv. Derefter hentede vi min værtsmor fra arbejdet (vi havde hendes bil) og så kørte vi hjem og spiste aftensmad hvor fik sweet potatoes, steak og broccoli. Da vi havde spist begyndte vi at lave dejen til kanelsneglene som I kan se på billederne ovenover, og nu venter jeg så på at de hæver.

I morgen er det thanksgiving!! Vi skal hjem til nogle af mine værtsforældres venner hvor der så bliver en masse mad og gæster. :) Er meget spændt - har besluttet mig for at smage så meget som muligt selvom det ser underligt ud, lol. På lørdag skal jeg til thanksgiving hos Ashleys familie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar