fredag den 29. november 2013

Thanksgiving!!!


Mig og Ella der spillede klaver og sang julesange. Havde virkelig savnet at spille klaver!


Pumpkin pie til dessert som faktisk smagte overraskende godt.


Grisehoved....




Mig og Ella.


Min værtsmor, Anthony og Travis


Maden. Fik ikke lige et billede af kalkunen dog.

I går holdte vi thanksgiving hos mine værtsforældres venner Tonia og Shawn. Vi var ca. 10 mennesker, og det levede totalt op til forventningerne! Hele dagen var jeg bare i sådan et jule/holiday humør, og vejret passede også godt til det da der var ret koldt. Ved 13-tiden tog vi hen til Tonia og Shawn's hus og så fik vi frokost som var helstegt pattegris og nogle snacks (se billedet!!!), og det smagte faktisk som flæskesteg! Jeg troede det ville være ligesom skinke der er på pizza.

Der var SÅ meget mad til aftensmad, og en masse jeg ikke fik smagt da jeg synes det var for weird. Havde planlagt at smage alt, men fik lige lidt kolde fødder, haha. Efter maden satte Shawn hobbitten på, og så hyggede vi ellers bare under tæpper og snakkede og sådan noget. De har seriøst verdens fedeste hus! Det er så unikt og specielt, og så er Shawn virkelig sjov. Han er virkelig nørdet, elsker lego, hobitten (han har set den 11 gange), ringenes herre og alt sådan noget. Ude i deres indkørsel har han treebeard fra ringenes herre stående som han har lavet helt selv.

Lidt senere fik vi dessert hvor der var pumpkin cheesecake, spice cake og pumpkin pie, og jeg spiste så et stykke pumpkin pie. Og en brownie senere. Efter desserten sad mig og Ella og spillede 7-kabale på hendes iPad, og så spillede vi Just Dance senere. Mødte nogle rigtig søde mennesker, bl.a. Anthony og Travis som I ser på billedet ovenover. 

Her kan I se resten af mine billeder på FB (kan ses selvom I ikke er venner med mig, men kun fra dette link): https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201465670351843.1073741838.1478231916&type=1&l=b7e0cba41b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar