tirsdag den 26. november 2013

:)







Igår mandag efter skole tog jeg en kop varm kakao og en halv croissant og gik ud og gik en tur. Der var mega koldt, men luften var sådan rigtig frisk, så jeg gik lige en tur på ca. 20 minutter og kiggede på alle de flotte huse her i området. Da jeg kom tilbage spiste jeg lidt hvidløgsbrød og så tog jeg i ungdomsgruppe hvor vi havde en bålfest. Det var rigtig hyggeligt og vi snakkede sådan om hvad vi var taknemmelige for og ristede skumfiduser. :)

I dag efter skole tog jeg med Ashley på River City Cafe hvor vi fik hamburgers, og så kørte vi hen til Dollar General hvor jeg købte nogle små julegave til nogle børn som ikke har råd til at fejre jul. Derefter tog vi hjem til hende hvor jeg blev angrebet af 7 hunde (lol) og så spiste vi popcorn, snakkede og alt muligt. Det var rigtig hyggelig! Jeg har fri onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag da der er thanksgiving. Da Ashley kørte mig hjem var der mega meget regnvejr, og lige pludselig slog der bare et lyn ned lige foran bilen! Det lød bare som en pistol der skød lige foran bilen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar