fredag den 22. november 2013

Fredag

I dag har jeg haft en okay god dag. I grammar fremlagde jeg mit book project og saa havde min laerer og nogle af eleverne bare alt muligt slik med (oreos, cookies, chips, gold fish, is osv), saa det var meget nemt og hyggeligt selvom jeg nu kun spiste to smaa cookies da jeg havde ondt i maven.

I Forensic Science gik vi bare igennem saadan noget vocabulary og saa skulle vi tegne tegninger til nogle af dem for at huske det bedre. Der var en i min klasse der var hoej i dag! (altsaa, af hash). Aspen kom ind i klassen saadan 10 minutter efter klassen startede og saa helt doed ud, og saa fortalte hun at hun havde kastet op i en time men at sygeplejersken ikke ville lade hende tage hjem fordi hun ikke havde set hende kaste op, omg. Jeg har stadig ondt i maven, saa haaber godt nok ikke at jeg ogsaa har faaet et eller andet mavevirus som vist er i omloeb.

I US History gik vi bare igennem nogle spoergsmal og saa film/laeste til testen paa mandag, saa det var meget nemt ogsaa. 

Nu sidder jeg i marketing og venter paa at klokken bliver 1.55 saa jeg kan gaa paa toilettet, lol (man maa ikke gaa de foerste og sidste 15 minutter af timen..)

I aften skal jeg ikke lave noget udover bare at vaere alene hjemme. Tror jeg vil lave en tumblr til at poste billeder paa da jeg ikke poster alle billeder her paa bloggen. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar