mandag den 11. november 2013

En lille overraskelse




Her er to billeder min mor sendte mig tidligere idag. Igaar snakkede jeg i telefon med hende og hun fortalte at hun havde faaet influenza, og saa gik jeg ind paa euroflorist.dk og bestilte en buket blomster til hende. Samme dag fik hun ogsaa en pakke med slik, mine tennis- og skolebilleder, noget New York souvenir, en sudukobog og et toerklaede. Min pointe med det her indlaeg (udover at vise hvor soed en datter jeg er) er bare at minde jer alle om, hvor vigtigt det er at huske at takke dem der har sendt jer afsted og dem der sidder og venter paa jer derhjemme. Du behoeves ikke sende 30 langstilkede roser, men selv en lille buket blomster som denne kan goere dem der sidder derhjemme og venter paa dig vildt glade. :) Min kaereste og jeg sender ogsaa ofte pakker til hinanden med hhv. dansk og amerikansk slik, og jeg synes det er SAA rart at faa noget hjemmefra. Det er som om man bare kan foele kaerligheden fra den der har sendt pakken.

Det her er faktisk det foerste billede jeg har set af vores stue siden jeg tog hjemmefra, hulk hulk. Savner min moar og vores lejlighed <3 Men nu kommer tredje maanedsindlaeg snart hvilket betyder at der kun er 7 maaneder til jeg ser hende og min kaereste igen. Igaar havde jeg serioest saa meget hjemve at jeg stod og krammede en bunke varmt vasketoej fra toerretumbleren i 5 minutter og forestillede mig at det var min kaereste, lol. Synes 7 maaneder virker som lang tid lige nu, men det er en meget bedre foelelse end da der var 10 maaneder tilbage. Mig og Ashley har aftalt at fejre min tre maanedersdag paa loerdag. Ved ikke helt hvordan endnu, men maaske laver jeg frikadeller til hende! Det foeles som en sejr/overvindelse hver gang der er gaaet endnu en maaned. 

Lige nu sidder jeg i min marketingsklasse. Min laerer har vaeret vaek i en halv time nu hvor vi bare har lavet ingenting. Hader simpelthen den her klasse mere. Der er MEGA meget larm, laereren er altid sur paa eleverne, der er ingen struktur og der render folk ind og ud af klassen hele tiden som slet ikke burde vaere her. Efter skole skal jeg vaere sammen med Ashley og Aspen. Lige nu har jeg det virkelig daarligt, har haft mega ondt i hovedet i dag.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar