torsdag den 7. november 2013

Nyt skema!!!

Igaar skrev min vaertsmor en email til min counsellor om at jeg gerne ville have skiftet fag fordi jeg har skrevet bedt om et moede med hende to gange uden at hun har svaret. Hun svarede saa heldigvis hurtigt, men hun skrev saa at jeg havde foelgende muligheder for fag. Behoever nok ikke at sige at jeg ikke var glad da det kun var English 3 og algebra 2 jeg gerne vil have. Saa jeg gik ned paa hendes kontor i dag til lunch og spurgte om vi kunne kigge paa fagene, og det kunne vi heldigvis godt.:


> 1st Block: physical science, world geography, introduction to health science, English 3
> 2nd block: music appreciation, world geography
> 3rd block: art 1, forensic science, film/media literacy
> 4th block: Algebra 2

Jeg fik fikset det saa jeg er nogenlunde tilfreds med det (udover music appreciation) Saa nu er mit skema foelgende.

English 3
Chemistry Honors
Music appreciation
Algebra 2

Jeg ville hellere have haft biologi, men chemistry er bedre en geografi kan man saa sige. Jeg spurgte en fra min historieklasse hvad hun havde laert i chemistry honors, og hun sagde saadan noget med kovalente bindinger, elektroner, det periodiske system osv., saa det lyder ret nemt ift. at det er en honors klasse. Det var jo det vi laerte i 7. klasse, haha. Men anyways, det her skulle gerne sikre at jeg ikke er sammen med for mange freshmen i loebet af dagen. Tre af mine tidligere klasser (spansk, PE og drama) var nemlig freshmen klasser. Naeste semester starter den 21. januar, saa det er faktisk et stykke tid efter juleferien slutter.


Mht. til Miss Saint James pagant, saa har jeg virkelig taenkt meget over det og er desvaerre stadig ikke kommet frem til en loesning. Paa den ene side vil jeg mega gerne vaere med og bare springe ud i det, men paa den anden side er jeg saa nervoes for om jeg har raad til det og om det er det vaerd. Bliver ved med at lave + og - lister, men det hjaelper ikke da jeg bliver ved med at vaere i tvivl. Jeg vil sige, at jeg skal have besluttet mig inden den 10. november da talent preview er den 14. november. Paa den ene side er det noget jeg virkelig gerne vi, men paa den anden side er det bare SAA dyrt. 

1 kommentar: