tirsdag den 10. september 2013

Billeder


Maden til tennis. OMG, de pop cakes var gode!



I Forensic Science. Det er endelig blevet lidt mere spændende og så havde jeg min store sodavand.



Mig og Alyssa.

Mine karakterer fra Forensic Science. Fik 90 i fremlæggelsen hvilket er ok. Kunne ikke helt lade være med at læse op fra papiret da jeg var lidt nervøs for forvirret. Har som sagt haft en god dag i dag, og i morgen skal jeg til et "møde" i the frenzies club, som er dem der arrangerer pep rallies og sådan noget school spirit noget (har godt nok ikke så meget, men det kan jeg vel få haha), og så skal jeg til tennis bagefter. Fredag skal jeg til poolen her i vores neighborhood og søndag skal jeg i kirke og til poolen med Alyssa, Ryan, Michael, Alyssa og en anden pige også. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar